2011. szeptember 9., péntek

Meghívó megrendelésre

Úgy látszik, még nincs vége az esküvőszezonnak. Ismerőseim egy meghívó elkészítését bízták rám. A téma (kapu, figurák, kutyi) adott volt, de a kivitelezést rám hagyták.
Mivel hiányzik egy jó kis képszerkesztő program a gépemről (de ami késik nem múlik), így csak nagyon minimális eszközökkel tudtam megszerkeszteni az anyagot, de a pár így is örült a végeredménynek.

Lett volna még ötletem a kivitelezéssel kapcsolatban, de időhiány miatt inkább elvetettük azt, és az egyszerűbb megoldásra törekedtünk. Az ötlet: a kapus alapra külön lapból kivágott alakokat ragasztok, így kicsit kiemelkedtek volna a felületből, és jobban kijött volna a fehér körvonal is.

A rajzot egyszerű színes ceruzával színeztem és fekete tűfilccel körvonalaztam. Nyomtatásra egy kb 160 g-os halványsárga kartont használtam.

Az alakok ötletét az etsy oldalról "loptam". Mártásék esküvőjére is készítettem hasonló figurákat a tortára kartonból.

1 megjegyzés: